Vila je koncipovaná jako umělecké dílo, zároveň je velmi příjemná pro život. Architektura, design a umělecká výzdoba jsou dílem manželského páru Michel Boucquillon a Donia Maaoui.
2/23
Tvarosloví a barvy interiéru evokují období pop artu. Socha plavkyně je inspirovaná dílem známé francouzské sochařky Niki de Sain Palle, která tvořila jak ve Spojených státech, tak v Evropě.
3/23
Z jídelny se přes terasu s nekonečným bazénem otevírá nádherný pohled na historické město Lucca a nekonečné sady olivovníků.
4/23
Společenský prostor je řešen celý v bílé barvě, jako by autoři interiéru vzdávali hold bílému mramoru. Vzácný kámen prostupuje dovnitř a stává se jedinečnou spojnicí obytného prostoru s přírodou.
5/23
Minimalismus tvarů, strohá barevnost v kontrastu barevnými akcenty soch a obrazů vytvářejí příjemné napjetí.
6/23
Autory většiny nábytku jsou Michel Boucquillon a Donia Maaoui. Pouze pohovku, jejíž opěráky lze variabilně sklápět, si vybrali od slavné italské značky Edra.
7/23
Mramor prostupuje do domu ve třech výškových úrovních. Schodiště do suterénu vede přímo po skále ze vzácného kamene.
8/23
Točité schodiště se vine v tubusu uvnitř opatřeném jasnou červenou barvou. Kruhové otvory nechávají dovnitř prostoupit denní světlo.
9/23
Pohled ze suterénu do společenské místnosti v přízemí. Na bílém pozadí se odrážejí červené akcenty prostupující pláštěm schodiště.
10/23
Andy Warhol, nebo Donia Maaoui? Inspirace popartovou ikonou je jednoznačná.
11/23
Osvětlení umístěné na rampě zvýrazňuje jednotlivé prvky, zároveň neruší minimalistický interiér dokonale propojený s jedinečným přírodním prostředím.
12/23
Celá kuchyňská linka je ukryta za posuvnými dveřmi v mahagonové dýze. Barový ostrůvek, kde majitelé snídají, působí jako dokonalý kontrast ve stylu black & white.
13/23
Pracovna je obdobně jako společenská místnost otevřená do přírody. Přírodní větrání napříč domem nahrazuje klimatizaci.
14/23
Vřetenové schodiště z prvního patra do přízemí poskytuje průhledy do společenské místnosti. Sestupujícímu se postupně odkrývají kruhové výseče interiéru.
15/23
Pohled na barový ostrůvek, který je umístěn před stěnou tvořenou skálou z bílého mramoru. Struktura kamene rezonuje s hladkými, čistými plochami nábytku.
16/23
Romantické sofa Flap navrhl pro italskou značku Edra Francesco Binfare. Design této ikonické sedačky v sobě spojuje tradici s inovací, moderní technologie a ruční řemeslné zpracování.
17/23
Koupelna celá v bílé barvě má zapuštěnou vanu v podlaze. Okno ve výšce okraje vany poskytuje výhledy do krajiny s olivovými háji.
18/23
Ložnice je od koupelny oddělena vestavěnými skříněmi v matném šedém laku. Je vybavena pohodlnou kontinentální postelí a extravagantním stolkem v bílém laku.
19/23
Umyvadlo je zasazené ve speciální nice s velkým zrcadlem. Vstup do ložnice částečně kryje skleněná posuvná stěna.
20/23
Minimalistický sprchový kout s bezrámovou skleněnou zástěnou je vybaven sprchovou hlavicí s několika programy včetně „tropického deště“. Stěnu zdobí keramický obraz z dílny Donii Maaoui.
21/23
Boční pohled na vilu ukazuje profil mramorové skály, která prostupuje ve třech výškových úrovních do budovy. V dálce jsou vidět světla města Lucca s antickou minulostí.
22/23
Střecha vily je rozdělena na dvě plochy, které se otevírají v úhlu 30° jako křídla motýla. Plochu o rozloze 100 m2 zvedá šest hydraulických pístů. Systém umožňuje přirozené přírodní větrání.
23/23
Boční pohled na vilu ukazuje profil mramorové skály, která prostupuje ve třech výškových úrovních do budovy. V dálce jsou vidět světla města Lucca s antickou minulostí.