Atraktivní zahrada dvojdomu se utápí v zeleni a azurové barvě bazénu i doplňků, jež obstojí v konkurenci stále modré oblohy. Zajímavý kontrast vytvářejí medové odstíny dřevěného obložení.
2/31
Kdo by nemiloval večerní romantiku na terase. Díky tomuto pohledu je možné si udělat jasnější představu o tom, jak i poměrně malý pozemek lze využít k umístění různých odpočinkových zón, aniž by celek působil přeplněně či dokonce stísněně.
3/31
Terasa má své kouzlo i po setmění, kdy se rozhoří ohniště a rozsvítí se světla na terase. Díky teplému podnebí se tady dá příjemně posedět až dlouho do noci.
4/31
Východ z domu, opatřený rozměrnými posuvnými dveřmi v hliníkovém rámu, míří na jednu z mnoha teras, jejíž paluba je obložená dřevem v medovém odstínu. Horké klima v tomto místě zmírňuje malá nádrž s vodními rostlinami.
5/31
Mezi křesly, umístěnými proti velkoformátovému oknu, stojí další z designových stolků, tentokrát jde o hnědý skleněný model Naia ve stylu scandi od značky Dutchbone.
6/31
Díky dokonale promyšlené otevřené kompozici spodního patra je prakticky z každého místa dokonalý přehled o ději v celém přízemí. Navazují zde na sebe kuchyně, jídelna, obývací pokoj i klubová zóna.
7/31
Zvlášť půvabné je zákoutí pro odpočinkové posezení. I když zahrada není zrovna veliká, díky promyšlenému naplánování každého, i sebemenšího detailu má návštěvník pocit útulnosti.
8/31
Jako na dovolené v luxusním plážovém resortu se návštěvníci cítí na terase bazénu vily Venice House, nacházející se na okraji životem pulzujícího Los Angeles. Její kouzlo pramení z použité barevnosti s převahou bílé s azurovými akcenty.
9/31
Další z venkovních posezení je situováno kolem elegantního ohniště. Na pohodlnou lavici a křesla s výpletem se pohodlně usadí i větší společnost. Místo je využíváno především v pozdních večerních a nočních hodinách.
10/31
Venkovní jídelna, umístěná na kryté terase, se nachází v těsném sousedství bazénu. I tady se lze setkat se stále se opakující azurovou modří, tentokrát v podobě čalounění polstrovaných židlí.
11/31
Ve spodním patře hlavního domu se nachází obývák s otevřeným plánem. Designový konferenční stolek od návrháře Isamua Noguchiho s nohami z ořechového dřeva svým organickým tvarem odpovídá zvolenému konceptu.
12/31
Celkový pohled do otevřené dispozice obývacího pokoje. Pohovky v přední části mají tradičně barvu azurového moře a písčité pláže. Koberec pod nimi evokuje přílivový bazén.
13/31
Jídelna pro všední stolování přímo navazuje na kuchyni. Je zařízena jednoduchými židlemi, čalouněnými sametem v hlubokém petrolejovém odstínu, který krásně kontrastuje se všudypřítomnou azurovou.
14/31
Menší kuchyně, která slouží jako servisní zázemí pro jídelnu na terase, je zhotovena ze stejného materiálu jako hlavní kulinářská zóna – černý kompozit Caesarstone doplňují skříňky z ořechového masivu.
15/31
Hlavní kuchyně, která v podstatě tvoří osu domu spíše než užitkový prostor, evokuje modulární obývákový nábytek, zhotovený z masivního ořechového dřeva. Pracovní desky využívají praktických kvalit černého kompozitu.
16/31
Další z koupelen díky tmavě modré tapetě na stěně působí, jako by se právě vynořila z mořských hlubin. Zrcadlo v masivním rámu dodává prostoru potřebnou hloubku.
17/31
Samonosné ocelové schody, které spojují přízemí se společenskými místnostmi a ložnicemi v patře, jsou páteří celého domu a zároveň i jeho nepřehlédnutelnou dominantou.
18/31
Nepřekvapuje, že ani koupelny se barevně nevymykají zvolenému stylu. Také tady je nábytek z dřevěného masivu a na něm černá kompozitní deska. Dekor keramického obkladu připomíná drobné vlnky na poklidné hladině moře.
19/31
Vstup do domu není nijak impozantní, o to větší překvapení poskytnou prostory, které se před návštěvníkem otevřou v následujících místnostech.
20/31
Asi nejpůvabnější je dámská ložnice, kterou kromě jiného zdobí tapeta se stylizovanými ptáčky. Po ránu při výhledu z okna musí mít její uživatelka pocit, jako by se chtěli rozlétnout ven do kraje.
21/31
Rovněž menší ložnice v hlavním domě ctí stylovou čistotu. Architekt se tu však postaral o funkční a komfortní zázemí s knihovou a čtenářským křeslem Lounge Chair, za jehož designem stojí Charles a Ray Eamesovi.
22/31
Koupelna u dámské ložnice sice není z největších, své uživatelce však poskytuje veškerý potřebný komfort. Krásná je především vana se skleněnou zástěnou anebo obklad stěn azurovou mozaikou.
23/31
Motiv moře a písečné pláže se line napříč celým domem. Až téměř důsledně jsou podlahy provedeny v pískové barvě, vyšší linie jsou pak v různých tónech modré. Zde je pro změnu použita blankytná.
24/31
O tom, že majitel domu má blízko k umění, pozorovatele přesvědčí i sbírka historických plakátů, rozvěšená na stěně nad jednou z pohovek. Jinak chladnou travertinovou podlahu zútulňuje pískový koberec.
25/31
V domě se našlo místo také na menší pracovnu, netradičně spojenou s posilovnou. Místnost je díky otevřené galerii vizuálně propojená se spodním patrem a umožňuje pocitovou blízkost s děním o patro níže.
26/31
Dokonalá relaxace u bazénu se neobejde bez občerstvení. Proto je součástí servisní místnosti i malá přípravna a chladnička, ve které jsou stále k dispozici dostatečné zásoby dobře vychlazených nápojů.
27/31
Přízemí domku pro hosty funguje jako zázemí pro bazén, jehož součástí je například prostorná odpočívárna. Ve skladu je místo pro plážové osušky či župany, které se po koupání rozhodně mohou hodit.
28/31
Za pozornost určitě stojí stěna za bazénem obložená mozaikou Sicis. Zdánlivě nahodilý shluk různobarevných keramických prvků vytváří obraz, jenž evokuje vlnu lámající se o pobřeží. Artefakt nahrazuje chybějící výhled na moře.
29/31
Pro studiový apartmán v menším domě zvolil architekt ideu odlišnou od hlavního domu. Interiér tu má totiž opřipomínat útulné hnízdo v koruně stromu. Dosažení cíle napomáhá otevřený šikmý strop i „lesní“ tapeta na stěně.
30/31
Kompletně vybavené studio se špičkově vybavenou kuchyňkou umožňuje návštěvám naprosto nerušený pobyt a klidný odpočinek v soukromí.
31/31
Koupelna v domku pro hosty je jednoduchá, ale dokonale funkční. I tady jsou na stěně tapety, díky kterým snadno vzniká dojem, že stačí roztáhnout křídla a vzlétnout do koruny stromu.