V knihovně zavěsili autoři projektu bílé ocelovoakrylátové
police na akrylové stěny s možností podsvícení. Lisa
zde zvolila kontrastní barevnou trojkombinaci bílé, černé a jasně
červené
2/25
Knihovnu zdobí na bílou akrylátovou stěnu umístěná
malba Tettye (1974–76) od Victora Vasarelyho a drátěná Lobby
Chair (Vitra) v designu Vernera Pantona
3/25
Originální
skleněná deska na kovových nožkách s kolečky patří
stolu do Yvese Kleina, na stěně je zavěšeno dílo
Summer Tools (800 x 108 cm, kombinovaná
technika, 1962) Jima Dinea
4/25
Zaoblené hrany rohů podhledu
vstupu do obývacího pokoje jako by kopírovaly obliny
sedací sestavy
5/25
Čistě bílý základ místnosti od podlahy až ke
stropu dává vyniknout perfektně zvoleným barevným
skvrnám doplňků – polštářky vycházejí z palety koláže
Summer Tools, modrá a fialová na deskách stolků ji
posouvá do dalších tónů barevného spektra
6/25
Tvar sedací sestavy
podtrhují okna, sestavená do oblouku arkýře
7/25
Velkou plochu nosné stěny oživuje
i ozvláštňuje obří plátno Roye Lichtensteina (olej na
plátně), takže celek působí svěže a harmonicky
8/25
Pohled od vstupu
do obývací místnosti prozrazuje nejen pop artový charakter
Lichtensteinova plátna, ale také skutečnost, že oválný pokoj
obepíná venkovní terasa, na kterou se vstupuje i francouzskými
okny rámujícími obří oplátno
9/25
Pohled od vstupu
do obývací místnosti prozrazuje nejen pop artový charakter
Lichtensteinova plátna, ale také skutečnost, že oválný pokoj
obepíná venkovní terasa, na kterou se vstupuje i francouzskými
okny rámujícími obří oplátno
10/25
Autorem pohovkové sestavy v obývacím pokoji je Tony
Ingrao. Protipohled prozrazuje, že ovál místnosti je na obou
koncích zakončen zaoblenou řadou oken
11/25
Černou stěnu jídelny vybarvují tři
obrazy od Andyho Warhola z roku 1964. Větší nazval Four-Foot
Flovers, oba menší pak Two-Foot Flowers
12/25
Na černém pozadí v jídelně září malba Toma
Wesselmanna, Mouth 16 (1969) i oranžové židle v designu
Wernera Aisslingera. Rozestavěny jsou kolem na míru
navrženého jídelního stolu z nerezové oceli
13/25
Okno
v jídelně míří rovnou ta
terasu s výhledem na
město
14/25
V knihovně vítězí
témbry nad obsahem –
knihy jsou uspořádány
podle barvy svých
hřbetů, aby se platně
zapojily do celkového
konceptu místnosti
15/25
Pojetí
mediální místnosti bylo
inspirováno dekory látek
Emilia Pucciho (Pucci
Fabric), které navrhl pro
nevšední křesílka Rive
Droite Patricka Norgueta
(Cappellini)
16/25
Místnost zasvěcená multimédiím je pojednána na černém podkladu. Designérem
interiéru je Tony Ingrao, který navrhl i černo-hnědý koberec. Jako doplňkové barvy byly
vybrány tmavě hnědá a sytě růžová coby osvěžení
17/25
Na levé stěně visí plátno s názvem Tettye od
Victora Vasarelyho, obraz v pozadí nazval autor Mel Ramos Baby Ruth
(1965)
18/25
Naproti obrazu Tettye od Victora Vasarelyho je na stěně vlevo
umístěno dílo od Roye Lichtensteina nazvané Girl with Dish Rag (1962).
19/25
Vstupní hala
newyorského penthausu Lisy Perry nás uvádí do
ráje pop artu 60. let minulého století. Nabízí
poklady i od Martiala Raysse (Rosa, 1962), ale
i kousky z kolekce Barcelona od Miese van der
Rohe v bílé
20/25
Bílé stěny, podlaha i strop do
sebe pojaly kuchyni v nerezu.
Zajímavým řešením je prostorný
krychlový ostrůvek uprostřed. Denní
světlo sem proudí hned ze tří stran,
večer mu pomáhá do stropních
podhledů zabudované bodové
osvětlení
21/25
Perfektní volbou je skleněný
jídelní stůl, který navrhla designérská
ikona Maria Pergay, průkopnice
především interiérového ocelového,
ale i skleněného nábytku. Obklopen
je židličkami Tulip (Vitra) od Eero
Saarinena
22/25
Průchod ze společenských do
soukromých zón penthausu
23/25
Působivý je
francouzskými okny osazený arkýř.
Nabízí neskutečný výhled přes terasu
na město. Bílé a nerezové plochy
rozjasňují vesele barevné detaily
doplňků, pečlivě rozmístěných po
celé ploše místnosti
24/25
Do ložnice
si Lisa pověsila obraz Toma
Wesselmanna. Vinylová
„pantonka“ inspirovala akrylové
čelo postele i podlahu a dodala
ložnici příslušnou smyslnost
25/25
Vysoké příčky v chodbě ozdobila
Lisa Perry dalšími pop artovými
kousky; obraz je do Mela Ramose
a jmenuje se Miss Rotary
International (1964)