Konferenční stolek s kovovou podnoží a horní deskou z přírodního mramoru byl vyroben podle návrhu Archistudia stejně jako hedvábný, ručně tkaný koberec od Illulian.
Špičkově vybavená kuchyně je laděná do šedých tónů, ať už jde o nábytek od SieMatic, nebo obklad zadní stěny přírodním mramorem, který posloužil i k výrobě vrchní desky ostrůvku, nad nímž je zavěšen lustr od firmy Baker.
Jídelně vévodí impozantní stůl z portfolia značky Smania, obklopený polstrovanými židlemi od Flexform Mood. Stropní niku, pod níž je zavěšen lustr vyrobený na zakázku v továrně La Murrina, ozvláštňuje stěrka ve zlatém odstínu. Dveře jsou od Longhi.
Jídelně vévodí impozantní stůl z portfolia značky Smania, obklopený polstrovanými židlemi od Flexform Mood. Stropní niku, pod níž je zavěšen lustr vyrobený na zakázku v továrně La Murrina, ozvláštňuje stěrka ve zlatém odstínu. Dveře jsou od Longhi.
Vstupní hala nenechává nikoho na pochybách: tady bydlí finančně zabezpečená rodina, která si může dovolit investici do prvotřídních materiálů i doplňků. Ať už jde o mramorovou podlahu, poskládanou do zajímavých ornamentů, oválnou lavici, čalouněnou bílou kůží, či konzole od Porta Romana a elegantní zrcadla od Christophera Guye, jednoho z nejprestižnějších tvůrců v oboru designového nábytku.
Vstupní hala nenechává nikoho na pochybách: tady bydlí finančně zabezpečená rodina, která si může dovolit investici do prvotřídních materiálů i doplňků. Ať už jde o mramorovou podlahu, poskládanou do zajímavých ornamentů, oválnou lavici, čalouněnou bílou kůží, či konzole od Porta Romana a elegantní zrcadla od Christophera Guye, jednoho z nejprestižnějších tvůrců v oboru designového nábytku.
V obývacím pokoji jsou také křesla od značky Fendi, do výklenku designéři umístili barovou skříňku, navrženou Billem Sophildem pro McGuire. Interiérové dveře od Longhi jsou potažené semišem, stěny pokrývají panely z ořechové dýhy.
Z hlavní ložnice je přes prosklenou posuvnou stěnu, která přivádí do interiéru dostatek denního světla, přístup na horní venkovní terasu.
Důležitou roli v interiéru celé rezidence hrají svítidla, a to nejen kvůli dostatečné světelné pohodě, ale rovněž z pohledu designu. Většina ze stolních lamp pochází z nabídky společnosti Porta Romana.
Důležitou roli v interiéru celé rezidence hrají svítidla, a to nejen kvůli dostatečné světelné pohodě, ale rovněž z pohledu designu. Většina ze stolních lamp pochází z nabídky společnosti Porta Romana.
Ložnice rodičů je rozdělena na dvě části, oddělené skládacím paravánem s kovovou konstrukcí a zrcadlovými výplněmi. Lounge křeslo a konferenční stolek jsou od Donghia.
Ložnice rodičů je rozdělena na dvě části, oddělené skládacím paravánem s kovovou konstrukcí a zrcadlovými výplněmi. Lounge křeslo a konferenční stolek jsou od Donghia.
Komfortní vysoká postel byla vybrána z portfplia Galimberti Nino, lustr a stolní lampy jsou od Porta Romana. Stěnu v záhlaví lůžka kryjí panely, vyrobené podle návrhu architektů ProninCraft, hedvábné koberce od prestižní milánské společnosti Illulian byly utkány podle náčrtu architektů.
Pracovna je kromě vestavěné policové knihovny, vyrobené na zakázku, vybavena také posezením. Křesla od značky Vitra doplňuje barová skříňka na vysokých nožkách a lampa z nabídky Baker Furniture. Fotografie je z galerie Lumas, hedvábný koberec byl utkán podle výkresů architektů.
Pracovna je kromě vestavěné policové knihovny, vyrobené na zakázku, vybavena také posezením. Křesla od značky Vitra doplňuje barová skříňka na vysokých nožkách a lampa z nabídky Baker Furniture. Fotografie je z galerie Lumas, hedvábný koberec byl utkán podle výkresů architektů.
Dekor ořechu vévodí na zakázku vyrobené policové knihovně ve čtenářském pokoji i obkladovým panelům, použitým k pokrytí části stěn s dokonale integrovanými dveřmi. Dalším materiálem, který se opakuje na několika místech v interiéru rezidence, je semiš, jenž posloužil k čalounění nejen portálu se zrcadlovou plochou, ale také dveřních křídel.
Dekor ořechu vévodí na zakázku vyrobené policové knihovně ve čtenářském pokoji i obkladovým panelům, použitým k pokrytí části stěn s dokonale integrovanými dveřmi. Dalším materiálem, který se opakuje na několika místech v interiéru rezidence, je semiš, jenž posloužil k čalounění nejen portálu se zrcadlovou plochou, ale také dveřních křídel.
Koupelna je vybavena samostatně stojící vanou a velkorysým sprchovým koutem se stěnami z čirého skla. K obkladu stěn i podlahy byl použit bílý, šedě žilkovaný carrarský mramor.
Oválná vana od Antonia Lupiho a lustr, vyrobený na zakázku v české firmě Lasvit, patří k nejvýraznějším prvkům hlavní koupelny. Svým uživatelům však nabízí rovněž komfort klasické sauny, lázně hammam a jacuzzi.
Půvabná dívčí ložnice jako by patřila do zámeckého interiéru. Stěnu za lůžkem s čelem, čalouněným přírodní kůží, pokrývá hedvábná, ručně vyšívaná textilní tapeta.
Bydlení ve velkém stylu má veškeré znaky luxusu: dostatečné dispozice, vybavení věhlasných značek, špičkový komfort a nadčasový styl.
Fendi, Provasi, Luciano Zonta, Grande Arredo, Jumbo, Annibale Colombo, Faoma, Molteni & C, Flexform Mood, La Murina, Penta, Vitra, ale například také Lasvit.
To je pouze krátký výčet osvědčených firem, jejichž produkty je dlážděna cesta k zaručenému úspěchu v oblasti interiérového designu. Jistým krokem po ní kráčí také sehraná dvojice, jež stojí v čele petrohradského Archistudia.
Maxim Rymar a Natalia Markova vedli rovněž ambiciózní tým, který se podílel na okouzlující realizaci obytného prostoru elegantní vily pro čtyřčlennou rodinu místního movitého investora.
Zvolený styl popsali autoři návrhu jako „elegantní moderní interiér s odkazy na art deco“. Prozrazuje fascinaci Maxima Rymara nadčasovovostí, která nepodléhá momentálním módním trendům a za všech okolností si zachovává důstojný nadhled.
Rezidenci budovali od začátku společně ve vzájemném souladu s jejími majiteli, takže tvůrci neměli problém zohlednit veškerá přání a potřeby jejích současných uživatelů.
Požadavky se týkaly nejen komfortní společenské zóny, kde lze přijímat hosty a pořádat rodinná či obchodní setkání, ale také dostatečně prostorného a pohodlného intimního zázemí s ložnicemi. „Lakonicky lze celou filozofii tohoto domu charakterizovat následovně:
první podlaží pro všechny, druhé pak ryze soukromé,“ vysvětluje Maxim. Pochvaluje si i skutečnost, že všechny skici byly přijaty na „první dobrou“, čehož si obě zúčastněné strany velmi cenily.
V přízemí se nacházejí hala, obývací pokoj, jídelna, kuchyň, knihovna, studovna a pokoj pro hosty, je tu také zvláštní servisní místnost pro pozvaného kuchaře, který vaří vždy, když se tu sjede rozsáhlejší společnost.
Celková spodní dispozice je navržena tak, aby při otevření dveří všech jednotlivých prostor došlo k jejich vzájemnému propojení a vytvoření rozlehlé společenské zóny, v níž se může volně pohybovat velké množství hostů.
Při hezkém počasí ji zvětšuje ještě možnost propojit celé přízemí s navazující venkovní terasou a se zahradou, přístupnou přes galerii, která zároveň chrání vnitřek stavby průnikem přímého slunečního světla a zajišťuje potřebný stín a chlad.
Další – horní – terasu, přístupnou z hlavní ložnice, mají k dispozici už jenom sami majitelé domu.
Velká část vybavení, doplněného designovými kousky, byla vyrobena na zakázku:
stěnové panely, regály či vnitřní dveře v italských továrnách, z ruských dílen zase pocházejí mosazné a kamenné prvky, jako jsou například kovové a kamenné konzole, mramorový bar a krbový portál.
Všechny koberce byly ručně utkané speciálně pro tento projekt podle návrhů tvůrců z Archistudia.
Některé firmy, s nimiž Maxim Rymar pravidelně při realizaci svých projektů spolupracuje, už mají v portfoliu řadu produktů, jež jsou výsledkem právě zmíněné vzájemné spolupráce.
Ostatně, ne nadarmo bylo Maxim Rymar Archistudio podle časopisu AD zařazeno v roce 2015 do TOP stovky ruských architektů a designérů.