Růžovou barvu obvykle spojujeme s láskou. Například v Indii je to jedna z barev srdečního energetického centra, které vyzařuje lásku. V Evropě jednu dobu byla zase růžová barvou statečnosti a nosili ji chlapci. Růžová je označována jako barva srdce.
Symbolizuje lásku, náklonnost a oddanost v srdeční úrovni. Je barvou něhy, jemnosti, oddanosti a čistých duševních pocitů lásky na vyšší duchovní úrovni. Tato barva je barvou jemného způsobu života.
Léčebná síla barev byla registrována již ve starověku. A tak možná právě proto přiřazujeme určitou barevnost k určitým svátkům. Podobě jako růžovou právě k oslavě svatého Valentýna, patrona všech zamilovaných.
Rovněž značka Frosch nabízí řešení pro úklid s láskou ve spojení s růžovou barvou a vůní malin.
Provoníme tak své domovy za pomocí malinových čisticích prostředků Frosch, které nás snadno přesvědčí, že čistota nemusí být cítit po chloru ani po dezinfekci, a navíc nemusí zatěžovat přírodu.
Malinová řada zahrnuje jak přípravky do koupelny v podobě Frosch EKO Čističe vodního kamene s malinovým octem, do kuchyně Frosch EKO Prostředek na mytí nádobí Malina, na toaletu Frosch EKO WC čistič Malina, tak na všechny podlahové povrchy v podobě Frosch Čističe vodního kamene Malinový ocet.
Do úklidu svého příbytku se snadno zamilujete. O to více pak do výsledku svého snažení v podobě voňavého a čistého domova. Jde to snadno, voňavě a ekologicky se zelenou žabkou značky Frosch.
„Svátek svatého Valentýn se pomalu etabloval i v naší kultuře, a především mladí lidé ho s oblibou slaví. Hodně rodin tento svátek využívá k připomenutí si pěkného vzájemného vztahu jeden k druhému. Nebo i ke svému okolí.
Ten lze snadno vyjádřit péčí o druhé nebo i o společný domov. Není nad to, přijít do voňavého, příjemného a milého prostředí.
Jsem velice ráda, že naše přípravky mohou být součástí tohoto procesu,“ uvádí Markéta Terčová, obchodní a marketingová ředitelka značky Frosch.
„Navíc je obsah všech čisticích a pečujících prostředků Frosch v přírodě snadno biologicky odbouratelný a nezanechává po sobě ekologickou stopu. Obaly jsou vyrobeny ze 100 % recyklovaného a opětovně recyklovatelného materiálu tak, aby nevznikal plastový odpad.
Jejich používáním tak vyjadřujeme i náš vztah a zájem o přírodu, tedy svět okolo nás,“ dodává Markéta Terčová.