Z obrázku to sice není patrné, ale otočná konstrukce z leštěné nerezové oceli nese v prvním patře už zmíněný bleděmodrý Chevrolet Corvette z některé z prvních generací. Pod ním je pro kontrast uchycen jeden z posledních modelů stejné řady ve stříbrné barvě, který je zároveň dominantou recepce v přízemí.
Dominantou prvního patra je blankytný Chevrolet Corvette, zakotvený na otočném molu v samotném centru podlaží.
Jednotlivé pracovní zóny dostaly v kontextu s užitím různé charaktery. Jednací salonky jsou navrženy tak, aby nabídly dostatečné soukromí, přes nezbytné technické vybavení srší celý prostor díky volbě materiálů a LED osvětlení kreativitou.
Barvy hrají v celém prostoru budovy zásadní roli. Nezvyklá kombinace sytě červené a modré by mohla v někom vyvolat rozporuplné pocity, tady to ovšem funguje. Stejné schéma, použité i u sedacího nábytku, je v otevřeném prostoru dokonalé.
Jedna ze spojnic prvního patra s přízemím má podobu impozantního schodiště, jehož konstrukce snad ani nemá jasná stavební pravidla. Červeň, rozlévající se na podhled a strop prostoru, „stekla“ i na litou podlahu. Modely automobilů jsou prakticky na každém kroku.
Žádný z prostor centrální budovy není nudný, což platí i pro koridory mezi jednotlivými zónami. Kromě barevných skleněných panelů jim život vdechly i nezbytné dekorace. Zatímco nosný pilíř vtipně nese značky automobilek, surfová prkna jsou polepena výtisky článků, ve kterých se o firmě psalo.
Takzvané IT stánky připomínají nám dobře známé moderní „open space“ kancelářských budov. Oproti těm standardním, které se rozrůstají houfně i u nás, působí tento prostor díky střídmému počtu stolů vzdušně a odlehčeně.
Zón, kde můžete pracovat samostatně či spolupracovat s kolegy, přemýšlet, odpočívat nebo řešit zakázku s klientem, je v novém centru firmy Edmunds nespočet. Všechny hýří originalitou, stačí si jen vybrat.
Vedení společnosti kladlo velký důraz na potřeby svých zaměstnanců, mezi něž patří i aktivní odpočinek během pracovní doby. Proč si tedy neprotáhnout tělo v tobogánu?
Z obrázku to sice není patrné, ale otočná konstrukce z leštěné nerezové oceli nese v prvním patře už zmíněný bleděmodrý Chevrolet Corvette z některé z prvních generací. Pod ním je pro kontrast uchycen jeden z posledních modelů stejné řady ve stříbrné barvě, který je zároveň dominantou recepce v přízemí.
V prosinci loňského roku se v čínské Šanghaji udělovala prestižní mezinárodní ocenění IDEA-TOPS za design a architekturu. V kategorii komerčních prostor získala vavříny jednoznačně firemní centrála automobilky EDMUNDS.COM se sídlem v americké Santa Monice.
Originálního pracovního prostředí, kde se točí obrovské sumy peněz, a přesto z něho vyzařuje neuvěřitelně pozitivní atmosféra, navrhlo duo architektů Sandra a Chris Mitchellovi z M+M Creative Studio.
Projekt centrály jedné z nejúspěšnějších firem, zabývajících se nákupem a prodejem automobilů EDMUNDS.COM, se o vítězství utkal s více než 650 projekty z celého světa.
Dvoupodlažní budova, která včetně venkovních ploch skýtá velkorysých 13 285 čtverečních metrů, dokonale splňuje parametry tvůrčího prostoru.
Dvě patra nabízejí zaměstnancům, zákazníkům a obchodním partnerům „open space“, poskládaný z rozdílných funkčních zón, jež dohromady tvoří jeden perfektní kompaktní celek.
Po vstupu máte na první dojem pocit, že jste navštívili muzeum automobilů v hi-tech stylu, ale po dalším rozkoukání se nabídne řada možností, jak si tu užít příjemný den v práci, nebo si pořídit skvělý vůz.
Kromě bezpočtu jednacích i odpočinkových oáz, ledabyle rozprostřených po celém prostoru, zasedacích místností, salonků či IT stánků, je tu i extravagantní kavárna s barem ozdobená mozaikou z 2472 modelů miniaturních autíček, jež prošla firmou za celou dobu její působnosti. Pro hravé jedince je k dispozici tobogán, spojující obě podlaží budovy.