Při pohledu zvenčí může působit stavba, nesoucí pracovní název TREVOX 223, jako seskupení dětských hracích kostek.
2/21
1. V okolí původních, čtyřicet let starých domů najdeme velké množství dekoračních i funkčních kamenných objektů.
3/21
2. První dojem z TREVOXu 223 může vyvolávat pocit chaosu, ale vše má svůj řád a účel, je jen třeba si na tento styl zvyknout a řádně ho zažít.
4/21
1. Vnější řada štítových panelů Reflecta netvoří jednolitou plochu, tvůrci ji „ozdobili“ několika nepravidelnými otvory.
5/21
2. Při návrhu venkovních ploch se dbalo na využití zeleně, která postupně vstupuje i do střední části domu, kde vybouráním původní haly vznikla originální zahrada.
6/21
1. Konstrukce nově vybudovaných prostor využívá často kovových nosníků čtvercového průměru, které zároveň tvoří rámy velkoplošných skleněných ploch.
7/21
2. Ačkoliv může TREVOX 223 působit přísně geometricky, najdeme místa, která tento dojem narušují, například nepravidelná kamenná mozaika v prostoru dvorany před vchodem.
8/21
Garáž v klasickém slova smyslu nahrazují dva otevřené boxy v nestejné výši lemované zídkou. Vejdou se sem až čtyři auta.
9/21
1. Západní strana domu umožňuje posezení „mimo pozemek“. Je to však jen iluze vytvořená pásem kamenných bloků, opracovaných do různých tvarů.
10/21
2. Vlastní vstupní pasáž lemovaná místní komunikací uzavírá malou zahradu, v níž se nacházejí již několikrát zmíněné kamenné objekty.
11/21
3. V místě, kde byla původní hala, byl vytvořen spojovací koridor. Aby byla narušena fádnost stěn, byla okna v této oblasti předsazena před zeď.
12/21
1. Dominantou střední části jsou lehké terasy a můstky, téměř výlučně lemované zábradlím z průhledných skleněných desek.
13/21
Všechna schodiště v domě jsou důsledně řešena formou příčkových stupňů z lehkých kovových materiálů.
14/21
Řešení návaznosti na okolní prostory je odděleno, jako by mezi stavbou a pozemkem existovala neviditelná hranice.
15/21
1. Osvětlení je díky velkorysému prosklení téměř zbytečné, ve velké míře ho obstarávají zářivková tělesa.
16/21
2. Vnitřní dispozice místností tvůrci na několika místech opticky narušili tmavými mramorovými bloky za účelem zvýšení kontrastu.
17/21
1. Nově vzniklá vnitřní zahrada na místě bývalé haly je překlenuta lehkými můstky, umožňujícími propojení obou křídel i v nadzemním podlaží.
18/21
2. Interiéry jsou laděny do světlých, nejčastěji bílých odstínů. Vynikají zejména díky bohatému prosklení.
19/21
Pokud některá část domu působí masivně, vždy najdeme nějaký vzdušný protiklad, jako tento vstup na venkovní zahradu.
20/21
Společenská místnost je jednou z výjimek, co se osvětlení týče, vedle hlavního světelného zdroje tu jsou použity bodové reflektory.
21/21
3. Při pohledu z ložnice jsou patrné venkovní vnější plochy, uchycené na příčné kovové nosníky, zapuštěné do původní fasády domu.