Nejrozsáhlejší uvedení produktů na trh v historii společnosti
Rodinná firma Miele, výrobce prémiových spotřebičů pro domácnost a přístrojů pro profesionální provozy (segment horeca, zdravotnická zařízení apod.), slaví letos 120 let existence.
V květnu firma oficiálně představí obchodním partnerům, médiím a poté i široké veřejnosti dlouho očekávanou novou generaci přístrojů – GENERACI 7000, která je opět syntézou nejmodernějších technologií, elegantního designu a uživatelské přívětivosti.
Jedná se o nejrozsáhlejší uvedení produktů na trh v historii společnosti. Mottem související kampaně je „Vždy lepší. Již 120 let“.
Historie Miele se začala psát v roce 1899 ve vestfálském Herzebrocku. Společníci Carl Miele a Reinhard Zinkann zde společně s 11 spolupracovníky zahájili v budově bývalého mlýna výrobu odstředivek mléka a máselnic.
V roce 1907 se výroba přesunula do nedalekého Gütersloh v Severním Porýní – Vestfálsku. V současnosti má Miele přímé obchodní zastoupení v téměř 50 zemích na všech kontinentech a v dalších cca 50 prostřednictvím místních importérů.
Zaměstnává více než 20 000 spolupracovníků. V čele rodinné firmy stojí už 4. generace rodin zakladatelů: Markus Miele a Reinhard Zinkann.
„U příležitosti tohoto významného firemního výročí bychom rádi s pověstnou kvalitou Miele seznámili ještě více zákazníků, a proto pod označením Series 120 najdou zájemci v každé produktové řadě přístroje za velmi příznivé ceny,“ říká Kateřina Menšíková, marketingová ředitelka Miele ČR a SR.
Jednou z celosvětových tváří kampaně na myčky a pračky nové generace 7000 je Marina Kazankova, světová šampiónka, držitelka světového rekordu a uznávaná instruktorka freedivingu.
Informace najdete také na www.miele.cz a pod hashtagem #LifeBeyondOrdinary.