Nová česká přírodní a BIO kosmetika NATAVA

Chcete sdílet tento článek?

Na domácí trh vstupuje nová značka přírodní a BIO kosmetiky NATAVA. Stojí za ní silný a tradiční český výrobce Union Cosmetic, který má s vlastním vývojem a výrobou kosmetických produktů více než 20leté zkušenosti. Jeho výrobky  dobře znají nejen zákazníci v Česku, ale i na Slovensku, v Polsku, Dánsku, Irsku, Dubaji, Rusku či Egyptě. 

Myšlenka vyrábět vlastní řadu čistě přírodní a BIO kosmetiky nadchla nejprve jednatele společnosti Vojtěcha Dubce. O tom, že jde o správný směr do budoucna, pak dokázal přesvědčit i další spolupracovníky.

„Značka NATAVA vznikla jako alternativa pro lepší budoucnost nás všech. Uvědomili jsme si, že musíme začít splácet přírodě dary, které nám poskytuje. Příroda je pro nás tou největší inspirací a její širokou paletu barev, vůní i léčivých a relaxačních účinků se snažíme do výrobků NATAVA promítnout. Upřednostňujeme vysoce kvalitní suroviny z ekologické produkce a výrobky dodáváme buď v plně recyklovatelných, nebo opakovaně použitelných obalech, abychom co nejméně zatěžovali životní prostředí,“ říká Vojtěch Dubec. 

Produkty NATAVA jsou vyráběny převážně z těch nejkvalitnějších přírodních surovin, jako jsou např. za studena lisované oleje či oleje v BIO kvalitě, cenné extrakty z rostlin, esenciální oleje, přírodní barviva či sušené byliny. Portfolio NATAVA zahrnuje mj. produkty péče o vlasy (klasické i tuhé šampony a balzámy), o pleť (čisticí obličejová mýdla), pokožku (tuhá tělová másla a mýdla) nebo olejové koule
pro aromaterapeutické koupele. Postupně budou přibývat další výrobky tak, aby měli zákazníci k dispozici ucelenou řadu nejen kosmetiky, ale i dalších produktů do domácnosti charakterizovaných úctou k přírodě, tradicím našich předků a eliminací odpadu z obalového materiálu. V logu značky NATAVA se objevuje symbolický strom života. 

Díky komplexnímu ekologickému řešení i rozumné cenové politice chce výrobce kosmetiky NATAVA nabídnout vlastní vizi o udržitelném a odpovědném přístupu k přírodě, životnímu prostředí i lidské práci.

Více informací o příběhu značky NATAVA a produktech najdete na www.natava.cz.

Tento článek je obchodním sdělením
Další zajímavé články